ceturtdiena, 2012. gada 29. marts

Piezīmes

Piezīmes:
- valoda - Šķiet, esmu atradusi savu mācīšanās stilu, arī iedvesma parādījusies.
            Krievu valodas gramatika un tādējādi arī rakstība ir uzlabojusies. Par to man liels prieks.
            Melnkalniešu valoda - mums ir atradies skolotājs. Students, kas studē melnkalniešu valodu un tieši melknalniešu, nevis serbu. Cerības, ka tomēr šīs valodas pamatus apgūšu. Galvenais pašai arī piestrādāt.
- kurpes - izmisums, pat gatavība par tām iztērēt 80eiro! Izvēle: vai nu papēdis uz vismaz 10cm, derētu dejošanai skatlogos, bet tā nav mana sūtība šeit; vai nu laiviņas, kas manu pēdu padara ļoti vecišķu. Vēl visi veikali nav apstaigāti.. cerams, ko samērīgu atradīšu, neiztērējot visu savu mēneša kabatas naudu.
- filmu vakars ar rokdarbiem - Šobrīd ir bijuši trīs Filmu vakari vienas kafejnīcas dārzā. Tā kā filmas jau mums ir zināmas, mēs sākam domāt, ko to laikā darīt, lai nebūtu laiks izšķiests. Ideja rokdarbu pulciņš. Šaubas vai vietējie pievienotos, bet pašām priekš sevis. Vakardienas pildīju mājas darbu krievu valodā.
Atmiņās atsauca tos laikus, kad draudzene lasīja priekšā grāmatu un es šuvu un klausījos.. :)
- es un klausos mūziku! Tie, kas mani zina, zin, ka īsti mūziku neklausos, īpaši, kad strādāju. Šobrīd ir stadija, kad nu vairs nav kur.. esmu iegādājusies austiņas un noslēdzos savā pasaulē. Šejieniešiem ir ļoti skaļi balss tembri + viņiem patīk sarunāties no kabineta uz kabinetu, nepieceļoties no krēsla..
- ritenis. Šodien - 10km. Prieks, ka ir ritenis, kaut arī nežēlīgi smags. Ja pašā sākumā domāju, ka no tā atteikšos, tad tagad domāju ka nē. Ritenis iegūts no vienas valsts organizācijas, kurai ir to ir trīs. Mērķis - tos dot cilvēkiem par brīvu, lai tie braucot popularizētu riteņbraukšanu Podgoricā.
Ritenis ir tīri šeieniešu garā. Parasts sporta ritenis, kam piemontēta baterija, lādējama uz saules baterijām, un motors, piekūstot, lai ir iespēja to ieslēgt un nemīties. Problēma tāda, ka tas padara riteni ļoti smagu. Šorbīd esmu mazliet pietrejējusies uzstumt to pa ofisa 10 pakāpieniem, bet nevaru iedomātos to stumt uz dzīvokli pa 20 pakāpieniem. Pie tam, neesmu nekāda vājā.. Tad nu braukājos ar riteni pēc darba dienas beigām, izmetu  līkumu, atpūšos un kājām dodos uz dzīvokli. Otra lieta šejieniešu garā - tā baterija sabojājusies un nav salabota, to nevar uzlādēt.. Cerams pa šīm brīvdienām to salabos.
- pavasaris - šeit pilnā sparā notiek pavasara darbi. Cilvēki apkopj savus mazos dārziņus un vīnogulājus. Patīkami skatīties uz to rosību.. pilnīgi sakārojās. Tāpēc man vismaz sīpolloki aug uz palodzes.
 - koks - pamostoties no rītiem vēroju, kā aiz loga kokam lapas plauks. Šķiet pirmo reizi savā mūžā varu atļauties to darīt. :) Sāku sestdien, nedēļas beigās būs pavisam zaļš.

2 komentāri:

  1. Man par kurpēm sestdien iestājās izmisums - veikali pilni mākslīgās ādas vai augstpapēžu kurpēm. Bet es gribu smukas ādas kurpes! vienīgā cerība, ka ne ne visur ir savesta jaunā pavasara/kolekcija.

    Veiksmīgu Tev nedēļu! :)
    G

    AtbildētDzēst
  2. Es ceru, ka mums abām izdosies tikt pie jaunām kurpēm :)

    AtbildētDzēst